دانلود مقاله جمع آوری روشهای موجود در زمینه ارزشگذاری برند و سپس تولید یک روش ابتکاری و آزمایش آن روی یک مورد مطالعاتی
چکیده:
ارزش برند، ارزشی است که مشتریان و مشتریان بالقوه از یک برند درک میکنند. ارزش برند با میزان اعتماد مشتری از یک برند اندازهگیری میشود. هدف اصلی این تحقیق جمع آوری روشهای موجود در زمینه ارزشگذاری برند و سپس تولید یک روش ابتکاری و جدید در همین حوزه و آزمایش روش ابتکاری تولید شده بر روی یک مورد مطالعاتی است. ارزیابی برند امری است که نیاز به تخصص و تجربه و اطلاعات زیادی دارد که تنها توسط کارشناسان حرفه ای قابل انجام است اما در این تحقیق با توسل به روش فراترکیب و با استفاده از مقالات روز دنیا در این زمینه می توان به ارزشگذاری برند پرداخت.
جهت دانلود فایل PDF مقاله اینجا کلیک کنید
برند ,یک ,زمینه ,روش ,دانلود ,تولید ,موجود در ,ارزشگذاری برند ,جمع آوری ,در زمینه ,روش ابتکاری ,آوری روشهای موجود
درباره این سایت