دانلود مقاله جمع آوری روش­های موجود در زمینه ارزش­گذاری برند و سپس تولید یک روش ابتکاری و آزمایش آن روی یک مورد مطالعاتی

چکیده:

ارزش برند، ارزشی است که مشتریان و مشتریان بالقوه از یک برند درک می‌کنند. ارزش برند با میزان اعتماد مشتری از یک برند اندازه‌گیری می‌شود. هدف اصلی این تحقیق جمع آوری روش­های موجود در زمینه ارزش­گذاری برند و سپس تولید یک روش ابتکاری و جدید در همین حوزه و آزمایش روش ابتکاری تولید شده بر روی یک مورد مطالعاتی است. ارزیابی برند امری است که نیاز به تخصص و تجربه و اطلاعات زیادی دارد که تنها توسط کارشناسان حرفه ای قابل انجام است اما در این تحقیق با توسل به روش فراترکیب و با استفاده از مقالات روز دنیا در این زمینه می توان به ارزش­گذاری برند پرداخت.

جهت دانلود فایل PDF مقاله اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله جمع آوری روشهای موجود در زمینه ارزش گذاری برند

برند ,یک ,زمینه ,روش ,دانلود ,تولید ,موجود در ,ارزش­گذاری برند ,جمع آوری ,در زمینه ,روش ابتکاری ,آوری روش­های موجود

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خدمات اینترنتی در سراسر استان گلستان عکس خفن و لو رفته | نیا تو Space Science علم فضایی نرم افزار هوشمند مدرسه مطالب اینترنتی کيک پرتقالي 52110314 همسایه ی سرو فروشگاه ایران فایل 021